niedziela, 11 października 2015

LBA CZTERY Nominacje :).

Witajcie! Nie, to jeszcze nie rozdział, rozdział będzie JUTRO. Jednak dostałam cztery  nominację, więc wypadałoby wreszcie na nie odpowiedzieć, prawda?
„Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów jeszcze nie rozpromowanych, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia.Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała.Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował”.
Nominowali mnie: Maquarella, ~Pani M. , Krystian, Swarfiga, bardzo Wam dziękuje! :D
Pytania od Maquarelli:
1. Dlaczego piszesz bloga?
Bo lubię :) Lubie tworzyć przeróżne historie, wymyślać nowych bohaterów...
2. Ulubiona książka?
Serio? Mam wybrać jedną? Seria o HP całym życiem :)
3. Ulubiony serial?
Wspaniałe Stulecie. Zawsze i wszędzie :)
4. Jakim bohaterem/bohaterką książkowym chciałbyś być?
Żadnym! Ja stworzyłabym idealną wersję siebie w Hogwarcie, do którego dostałabym się przez szafę.
5. Twój autorytet?
Brak.
6. Ulubiony owoc?
Ciężko wybrać... Gruszki na przykład, poziomki są dobre, jagody są dobre... :D
7. Jaki kraj chciałabyś/chciałbyś odwiedzić?
Turcja.
8. Twoje drugie imię?
Z bierzmowania się liczy? Łucja.
9. Od kiedy piszesz bloga?
Tego? Od niedawna. 12 kwietnia opublikowałam prolog. W blogosferze jestem od jakiś 4-5 lat.
10. Co sądzisz o homoseksualistach?
Nic do nich nie mam, nie przeszkadzają mi :).
11. Co chcesz robić w życiu?
To trudne pytanie. Jednak obecnie marzy mi się praca fotografa, bądź jako grafik komputerowy. I na pewno chciałabym być szczęśliwym człowiekiem. :)
Pytania od Pani M.:
1. Czy wiążesz swoją przyszłość z pisaniem?
Nie, to tylko sposób na oderwanie się od rzeczywistości :).
2. Placki, czy naleśniki?
Naleśniki!
3. Gdybyś mogła/mógł poznać dowolną postać historyczną, kto by to był i dlaczego?
Historyczną... Nie interesuję się zbytnio historią. Ale ciekawie byłoby poznać sułtana Sulejmana, Ibrahima, Hurrem i inne postacie autentyczne, które pokazane są w WS. Ciekawe jak bardzo różniło się ich życie od tego, pokazanego w serialu?
4. Najlepsza, twoim zdaniem, kreskówka z dzieciństwa?
Smerfy. Gumisie. I Tabaluga! ups, to trzy bajki xd.
5. Ulubiony film? Dlaczego akurat ten?
Brak. Mało filmów oglądam.
6. Jakie państwo chciałabyś/chciałbyś odwiedzić? Dlaczego?
Turcja. Poprzez WS zainteresowałam się trochę ich kulturą i ciekawa jestem pałacu Top Kapi.
7. Czy denerwuje cię coś w twórczości pani Rowling?
Raczej nie.
8. Ulubiony bohater literacki? Napisz o nim coś więcej.
Nie potrafię wybrać jednego! Lubię Elizabeth z "Córki Morza", Billa Weasley'a z HP, Tris z "Niezgodnej" i wielu innych.
9. Jakiej piosenki potrafisz słuchać w kółko?
Detmi "Powiedz proszę'' i Power Play - "Kochaj Mnie"
10. Masz jakąś zasadę w życiu, którą się kierujesz? Jeśli tak, to jaką?
Nie, raczej nie.
*11. Co sądzisz o blogu „dom Salazara zwariował”?
Nie czytam. Jeszcze nie, bo tytuł przyciąga wiec kiedyś na pewno się za niego zabiorę.
Pytania Krystiana:
1. Ulubiona część HP? Książka i film
Komnata Tajemnic i Czara Ognia.
2. Kiedy zacząłeś / łaś pisać pierwszego bloga w życiu? Data - w przybliżeniu.
Kwiecień chyba, 2012.
3. Czego dotyczył twój pierwszy blog?
Historia o Hermionie i Ginny Riddle. O tutaj jest to dno: klik.
4 Jaki jest twój ulubiony kolor? :D
Czarny i, zielony.
5. Gdybyś mógł/mogła spotkać jednego nauczyciela z Hagwartu, kto by to był?
Snape.
6. Gdybyś mógł /mogła nauczać w Hogwarcie, to który przedmiot byś wybrał/a?
Zaklęcia :).
7. Możesz tylko raz użyć pokoju życzeń. Co w nim będzie?
Książki xd A tak serio to nie wiem.
8. Które zwierzę weźmiesz do Hogwartu: Kota, sowę, czy ropuche?
Sowę :). Sowy są praktyczne.
9. Jest coś, co byś zmienił/a w całej serii o HP? Czyjaś śmierć, albo inny Parring?
Uśmierciłabym Rona. Nie lubię Romione. Jeśli chodzi o Weasleyów to ja Hermionę widzę z Billem, ewentualnie Fredem.
10. Pierwszy blog, którego czytałeś/aś?
Ha! Nawet go pamiętam, chociaż nie wiem jak się dokładnie nazywał. Ale był o córce Voldemorta, pamiętam, że miała na imię Katcherina, czy coś w ten deseń i przyjaźniła się z Trójcą :). Nawet pamiętam ten czarno-bordowy szablon, który na nim był. Onetowskie czasy jeszcze....
11* Co sądzisz o moim blogu? (Jeśli nie czytasz, nie musisz odpowiadać).
Jest mega! Masz całkiem fajny pomysł na tą historię.
Pytania Swarfigi:
1. Jaki jest twój ulubiony cytat i kogo?
Jest parę cytatów, które lubię, ale nie mam ulubionego.
2. Kto jest twoim ulubionym autorem/autorką?
Lubię twórczość Kinga, Sparksa, Terakowskiej. Jednak ulubionego brak.
3. Twój ulubiony parring?
Billmione, drarry, snarry dużo ich lubię :).
4. Wolisz dzień czy noc?
Ja to nocny człowiek jestem :D
5. Jaki jest twój ulubiony gatunek filmowy?
Nie oglądam filmów, jeśli już to rzadko.
6. Czy DiCaprio powinien twoim zdaniem dostać Oskara?
Nie wiem, nie wypowiadam się bo nie interesuje mnie życie celebrytów.
7. Czy wzięłabyś udział w obozie survivalowym?
Tak.
8. Jaki jest twój ulubiony przedmiot w Hogwarcie?
Zaklęcia.
9. Gdybyś mogła odwiedzić dowolny kraj zupełnie za darmo to gdzie byś pojechała?
Turcja. Trzeci raz te same pytanie xd :). Wyżej rozwinęłam wypowiedź.
10. Jaka jest twoja ulubiona bajka z dzieciństwa?
Było już :).
11. Gdybyś mogła zostać postacią z dowolnego filmu, kogo byś wybrała?
To tez już było :).

To tak: Ja nominuję:
3. Stefan
6. Kira

Pytania:
1. Ulubiony cytat.
2. Wierzysz w horoskopy?
3. Jakie znaczenie ma Twoje imię?
4. Dlaczego blogujesz?
5. Umiesz gotować? Jeśli tak to, co najlepiej Ci wychodzi?
6. Co sądzisz o weganizmie i wegetarianizmie?
7. Ulubiona pora roku i dlaczego ta?
8. Jaki kraj chcesz odwiedzić?
9. Opisz siebie jednym zdaniem.
10. Co najbardziej lubisz robić?
11. Co sądzisz o moim blogu? ( Jeśli go czytasz).

No!  To by było na tyle. Wyczekiwać jutro rozdziału. Pojawi sie pewnie późnym wieczorem :).
Pozdrawiam, Rucikowa.

2 komentarze:

  1. Jejku, dziękuje :) Już niedługo zrobie kolejny post LBA, ale poczesz trochę?
    Też kocham HP i niektóre twoje odpowiedzi pokrywają się z moimi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę bardzo, zasłużenie dostałaś! :D Oczywiście :)
      O, no proszę, proszę, pozdro dla fanki HP ♥

      Usuń